keskiviikko 15. elokuuta 2012

Smashbook

Tämän hetken kuuma juttu on Smashbook! Facebookista näin Belles:n mainoksen että heillekin on tullut niitä myyntiin.
No tottakai minäkin innostuin valtavasti ja tilasin itselleni oman sellaisen ja kyllä se onkin ihana. Olen ottanut sen jo käyttööni ja ensimmäiset muistiinpanotkin on jo tehty.

You Tubesta esittelyvideota katsellessani huomasin että siellä on valtavasti ohjeita myös itsetehtyyn Smashbookiin. No tottakai minunkin piti sellainen rykäistä. Olen hankkinut puolisen vuotta sitten Bind It All -
laitteen ja kovasti olen sitä tykännyt käyttää ,tosin harjoitusta vaatii vielä paljon.


Kannen kukkarivistön olen leimannut Stampendousin leimasimella ja mustat kirjaimet ovat tarrataustaisia valmiista arkeista.


Sivuina on valmiista ruutupapereista leikattuja sekä


vahvasta akvarellikartongista ja skräppipaperista yhteenliimattuja, joihin osaan olen liimannut reunaan
tuollaisen ulokkeen mihin voi kirjoittaa jonkin aiheen.


Näitä erilaisia muistiinpanokirjoja on hauska tehdä. Haasteellisinta on ehkä BIA:n käytössä se, että onnistuu saamaan reiät presiis samoihin kohtiin useisiin erikokoisiin paperi- ja kartonkisivuihin. Ei tarvita kuin millimetrin heitto joissakin sivuissa niin renkaita on hankala saada kohdilleen ja sivujen kääntäminen ei meinaa onnistua.

Kortteilu on jäänyt jotenkin paitsioon mulla nykyään. Oon niin kovasti innostunut skräppäämisestä, erilaisten värisuihkeiden ym käytöstä etten malta kortteja tehdä ollenkaan. No mutta eiköhän sekin taas jossain vaiheessa palaa taas ykkösaiheeksi.

5 kommenttia:

Riikka Kovasin kirjoitti...

Ihana kirja! <3

Pitäisi käydä laittamassa kesäalbumiin kierteet niin pitäisiköhän tämmöinen tehdä samalla... :D

Jonna kirjoitti...

heeei, hyvä idea! Mä haluaisin smashbookin mutta kun se on niin pirskaleen kallis eikä niitä saa selattua netissä. en halua sokkona ostaa kallista kirjaa...

SannaS kirjoitti...

supermagee kirja!! waude!! =)

Minna Enqvist kirjoitti...

Wautsi! Upea kirja, rupesi heti tekemään mieli omaa!

Mervi kirjoitti...

Tosi hieno, mä olen laittanut reunoihin valmiita tageja,
tosi hauskoja juttuja saa Bia'lla aikaiseksi;-))m